Apr 11, 2011

ေကာင္းရာ သုဂတိမွာ ခုထိ အေမ ျပံဳးေနဆဲ...

တကယ္ေတာ့
သည္ေန႕တေန႕ခင္းလံုးလံုး
က်ေနာ့္ ႏွလံုးသားကို
မ်က္ရည္မ်ား ဖံုးအုပ္ထားတာပါေမေမ...

က်ေနာ္ မငိုခ်င္ဘူး...
အေမ့လို သံမဏိေခ်ာင္းတေခ်ာင္း
က်ေနာ္ ေကာင္းေကာင္း ျဖစ္ခ်င္ခဲ့တာေပါ့...

ဒါေပမယ့္...
အေမရယ္...
အမွန္တရားကို ခ်စ္တဲ့ အေမ့ အခါးေတြ
သား စဥ္းစားမိတိုင္း....
ရင္မွာလိႈင္းထ...

ခ်ိဳတဲ့ ရက္ေလး ေရာက္ခ်င္တဲ့ က်ေနာ့္အေမ...
ခ်ိဳတဲ့ရက္ကေလး မေရာက္ခင္...
အသက္ေပ်ာက္သြားခဲ့...

ေနာက္ဘ၀မ်ားမွာေတာ့...
အခါးေတြၾကားထဲ မလာမိပါေစနဲ႕ အေမ... ရယ္...
က်ေနာ္ေလ
သည္ေန႕ တေန႕လံုးလံုး ဆုေတာင္းေနမိေပါ့...

အျမဲ ျပံဳးေနတတ္တဲ့ က်ေနာ့္အေမ...
ေရၾကည္အိုင္ထဲက
ငရဲ ေန႕ ညေတြ
က်ေနာ့္ကို တၾကိမ္ တခါမွ မေျပာျပခဲ့ေလဘူး...
သူ႕ သားကေလး ရူးသြားမွာ စိုးလို႕လား အေမ...

သူတပါး ေျပာျပမွ
က်ေနာ္ သိရတဲ့ အေမ့ညေတြ
က်ေနာ့္ သားေလးေတြကိုလည္း
က်ေနာ္ မေျပာျပရဲဘူးအေမ...
သူတို႕ေတြ နာက်င္ေၾကကြဲသြားမွာ
က်ေနာ္လည္း မလိုလားဘူးေလ...

ခ်ိဳတဲ့ရက္ကေလး မေရာက္ခင္
အေမ လက္ေျမွာက္သြားတာ မဟုတ္ဘူး...
ေအာင္ျမင္မႈဆီ အေမ ေရာက္ရွိသြားတာ...

ခါးသည္းေန႕ရက္မ်ားကို
အေမ ေက်ာခိုင္းသြားတာ မဟုတ္ဘူး...
ခ်ိဳျမေသာ မနက္ခင္းမ်ားဆီ
အေမ ေပ်ာ္ရႊင္ခ်ီတက္သြားတာ...

အေမ... ျငိမ္းခ်မ္းသြားတာ...
အေမ... လြတ္ေျမာက္သြားတာ...
အေမ... ျငိမ္သက္သြားတာ...
ဒါကိုပဲ က်ေနာ္ အၾကိမ္ၾကိမ္.... ေပ်ာ္ရႊင္ေနမိပါရဲ႕... ေမေမ...

ေကာင္းရာ သုဂတိမွာ
ခုထိ အေမ ျပံဳးေနဆဲ...
ဒါကိုပဲ က်ေနာ္ အၾကိမ္ၾကိမ္.... ေပ်ာ္ရႊင္ေနမိပါရဲ႕... ေမေမ...

ATN

No comments: