Jul 24, 2011

ေမေမ့ကိုပဲ သတင္းေကာင္းပါးလိုက္ပါရဲ႕...











စာမ်က္ႏွာ တခု လြင့္ထြက္က်သြားသလို ေန႕တရြက္ ဘ၀စာအုပ္ထဲက ျပဳတ္ထြက္က်...
က်ေနာ္ကလည္း စိတ္လိုလက္ရ လိုက္ေကာက္မေနခ်င္ေတာ့ဘူး...
က်ေပ်ာက္ခ်င္သေလာက္သာ က်ေပ်ာက္ၾကေပေတာ့...
က်ေနာ့္ စာအုပ္ထဲက စာမ်က္နွာတခ်ိဳ႕...
က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ ျဖဲဆုတ္လႊင့္ပစ္ မီးရွိဳႈ႕ပစ္ခ်င္ေန...
သူ႕ မ်က္လံုးနဲ႕ အျပံဳးေတြကို စာအုပ္အဖံုး မလုပ္ႏိုင္ေသးသမွ် က်ေနာ္ ရွံဳးေနေသးတာပဲ...
ေမေေမ့ကို ေျပာျပစရာ စကားလံုးတခ်ိဳ႕ ရွိခဲ့တယ္...
အခ်စ္-ဆိုတာ အစာအိမ္ထဲမွာ မေနဘူး...
အခ်စ္-ဆိုတာ သူနဲ႕ က်ေနာ့္ ႏွလံုးသားထဲမွာပဲေနတယ္...
ဟုတ္ပါသလား ေမေမ...
မေျဖခ်င္ရင္လည္း မေျဖပါနဲ႕...
သူနဲ႕ က်ေနာ္ကေတာ့ ကမ္းေျခတေလ်ာက္ လမ္းေလွ်ာက္ထြက္ခဲ့ျပီ...
ဒုကၡနဲ႕သုခ အမည္ရေသာ ခရုခြံမ်ားကိုသာ က်ေနာ္တို႕ ႏွစ္ေယာက္ လိုက္ေကာက္ၾကမလို႕ပါ...
က်ေနာ္တို႕ ေပ်ာ္ၾကပါတယ္ ေမေမ...
အျခားအရာေတြကို က်ေနာ္တို႕ ႏွစ္ေယာက္ ျပဳမူေဆာင္ရြက္မွာ မဟုတ္ဘူး...
က်ေနာ့္ကို သူ႕ခ်စ္ျခင္းမွာ လိပ္ျပာေရာင္စံုပ်ံသန္းေနတဲ့ ပန္းခ်ီကားတခ်ပ္ က်ေနာ္ရတယ္ ေမေမ...
သူ႕ကို က်ေနာ့္ ခ်စ္ျခင္းမွာ သီခ်င္းတပုဒ္... သူကေတာ့ ခပ္ အုပ္အုပ္ကေလး ရီေမာလို႕...
သက္တံ တစင္းကို က်ေနာ္တို႕ ခ်စ္ျခင္းနဲ႕ပဲ ေခ်ာ့သိပ္လိုက္တယ္...
သဲေျမမြမြေပၚမွာ ႏွစ္ေယာက္အတူ ေျခရာ မခ်ရေသးတဲ့ ေသာင္ကမ္းကို
က်ေနာ္တို႕ ႏွစ္ေယာက္အတူ ထမ္းထားတယ္ ေမေမ...
သူ႕လက္သူၾကြယ္မွာ လက္စြပ္တကြင္း က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ အပ္ႏွင္းျပီးတဲ့အခါ
အဲသည္ ေသာင္ကမ္းမွာ က်ေနာ္တို႕ ဟန္းနီးမြန္းထြက္မယ္...
ၾကယ္ေတြ စံုလက္... လထြက္ည... ပက္ပက္စက္စက္ လွပေနမွာေပါ့... ေမေမ...
အဲသည့္ညမွာ သူျပံဳးေနမယ့္အေၾကာင္း... ေမေမ့ကိုပဲ သတင္းေကာင္းပါးလိုက္ပါရဲ႕...

atn

No comments: