Jun 3, 2009
အညာသားမ်ား - ၂
အညာသားေတြက
အစဲြအလမ္း ႀကီးမားတယ္။
အညာသားေတြက
ရွားႏွစ္လို မာေက်ာတယ္၊
အညာသားေတြက
၀ါးေၾကာလို တင္းခံတယ္၊
အညာသားေတြက
ဧရာ၀တီကို ေသြးနီျဖန္းခဲ့တယ္၊
အညာသားေတြက
ဓားေတာင္ကိုလည္း ေက်ာ္ခဲ့တယ္။
အညာသားေတြက
ပုဂံကို ယြန္းေဆးပန္းခ်ီေရးခဲ့တယ္၊
အညာသားေတြက
ေျမလတ္ကို သားအၾကီးလို ေမြးခဲ့တယ္။
အညာသားေတြက
လေရာင္ကို ခ်စ္သလို
ဗုိလ္မင္းေရာင္၊ ဗိုလ္လေရာင္ကိုလည္း
ေစတီလို ထီးတင္ခဲ့တယ္၊
အညာသားေတြက
အဖိုးကိုယ္ေတာ္၊ ေဇာ္ဂ်ီ၊ ေမာင္၀န္
ကၽြန္စိတ္ပစင္၊ သခင္အစ
ဗဟိန္း တာရာ၊ တင္ေအာင္ ျမသန္္းတင့္
ရင္နင့္ေအာင္ေမႊး၊ မမေလး အမာ၊ သမိုင္းဆက္ထံုး
အရာအားလံုးကို ခ်စ္ခဲ့တယ္။
ဒါေၾကာင့္ပါခင္
အညာသားေတြက၊ သခင္ေအာင္ဆန္းကို
ပင္လံုလမ္းမွာ ယံုၾကည္ပံုအပ္ခဲ့တာ
ရိုးသားတာပါပဲေပါ့ေလ။ ။
ေမာင္လြမ္းဏီ
၃-၆-၀၉
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
27 comments:
ဗိုလ္ခ်ဳပ္သန္းေရႊလည္း ေက်ာက္ဆည္က အညာသားပါပဲ။
အခုလည္း စစ္တပ္ထဲမွာ အညာသားျဖစ္မွ တိုင္းမွဴးျဖစ္မယ္ဆိုတာမ်ဳိး ေျပာေနၾကပါတယ္။ က်ေနာ္က ေမာ္လၿမိဳင္သားပါ ခင္ဗ်။
း)
အညာသားကြ!
အဲ့ ကိုေယာဟန္ေအာင္ေျပာတာနဲ႕ ျပန္ျပဳတ္က်သြားျပီ
ရန္ကုန္သား တေယာက္ကေတာ့ ေရငံု ႏႈတ္ပိတ္ ေနရံုသာ... း(
တခ်ိဳ႔ အညာသားမ်ား ညာတတ္ပါ၏ :D
ခ်ယ္ရီေတြရယ္ အရုိးခံစိတ္ရင္းရွိႀကတယ္။
အညာသားေတြ ညာစရာလိမ္စရာရွိရင္ သူမတူပါဗ်ိဳ ့။
Most of အညာသားမ်ား had been fleeing from their home places due to lack of opportunities.
Remaining အညာသားမ်ား were waiting a chance to flee.
Bino
အႏုပညာကို အသိအမွတ္ျပဳတယ္။ ကဗ်ာကို ေလးစားတယ္။ သမိုင္းကို တန္ဖိုးထားတယ္။ ဒီေန့ေခတ္မွာ Multi-Value, Multi-Meaning နဲ့သြားေနတဲ့ေခတ္မွာ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ့ နယ္ေျမႏိုင္ငံေရး လူမ်ိဳးစုႏိုင္ငံေရး ဗဟိုႏိုင္ငံေရး အေျခအေနေတြဟာ ေတာ္ေတာ္ရွဳပ္တယ္။ Democratic Nation ကို ပံုေဖာ္ေနတဲ့ ကာလ။ သတိထားၾကပါ။ ကိုလြမ္းဏီကို ေစာ္ကားတာမဟုတ္ဘူး။ သူတို့ေတြ အေတြးလြဲျပီး စိတ္ေကာက္မွာကို (ျဖတ္သန္းခဲ့ရတဲ့အေတြ.အၾကံဳအရ) ပူပန္မိလို့။
အင္း အကိုေတာ္
ေတာင္မလြတ္ ေၿမာက္မလြတ္
ရြာသားေၿပာသလိုေလးေပ့ါဗ်ာ
က်ေနာ့္ကဗ်ာမ်ားကို ဖတ္ရွဴခံစားသူအားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္၊ အေတြးလဲြေခ်ာ္ျပီး
စိတ္ခံစားမွဳ ျဖစ္ရင္လည္း က်ေနာ္ ကဗ်ာေရးေနတာ ရိုးရိုးသားသား ယံုယံုၾကည္ၾကည္နဲ ့ ေရးတာဆိုတာေလးကို နားလည္ေပးေစခ်င္တာပါပဲ၊
ေမာင္လြမ္းဏီ
ဟုတ္ကဲ့။ နားလည္ျပီးသားပါ။
အညာသားကဗ်ာေလး ေကာင္းတယ္
ခံစားသြားပါတယ္...
အညာသားပံုျပင္ေလးေတြ အမ်ားၾကီးရွိတယ္..
အညာသားေတြ ဇြဲရွိတယ္ ၾကိဳးစားတယ္
အပင္ပန္းခံႏိုင္တယ္ က်ရာတာဝန္ထမ္းႏိုင္တယ္
ထူးခၽြန္ၾကတာမ်ားပါတယ္..
ရီစရာ အညာသားပံုျပင္ေလးတစ္ပုဒ္ရွိေသးတယ္
အညာသားတစ္ေယာက္ေရနစ္ေတာ့
ကယ္တဲ့သူက
မင္းရဲ႔ လက္ကိုေပးလို႔ေျပာတယ္
အညာသားကမေပးဘူး...
ေနာက္မွ ကယ္တဲ့သူက သေဘာေပါက္သြားတယ္
သူကယ္ေနတာ အညာသားဆိုတာကို
ငါ့ရဲ႔လက္ကို ယူကြာလို႔ေျပာမွ ကယ္လို႔ရတယ္
အညာသားေတြကပ္ေစးနဲတာကို ဟာသလုပ္ထားတာပါ...
အညာသားမွန္ရင္
ကပ္ေစးလဲအရမ္းနည္းတယ္တဲ့....
ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ အကိုေရ...
သခင္ေအာင္ဆန္းကို ပင္လုံလမ္းမွာ
ယုံၾကည္ပုံအပ္ခဲ့တာ
အညာသားေတြတင္မွ မဟုတ္တာ
တိုင္ရင္းသားအားလုံးပါ
ဒီကဗ်ာ ခံစားမွုက နည္းနည္းက်ဥ္းေျမာင္းတယ္လို႕ထင္ပါတယ္ရွင့္
ရိုးရိုးသားသား ေျပာမိတာပါ....
mama
ပင္လံုလမ္းဆိုတာ။ အမ်ဳိးသားလြတ္ေျမာက္ေရး။
ခ်စ္ၾကည္ေရး။ ေသြးစည္းညီညြတ္ေရး။ လြတ္လပ္ေရးဆိုတဲ့အရာေတြအတြက္ ဗိုလ္ေအာင္ဆန္းနဲ ့တကြ တိုင္းရင္းသား အာဇာနည္ေခါင္းေဆာင္ေတြက ေသြးလမ္းခင္းညြန္ျပခဲ့တယ္ဆိုတာကို ေရးဖဲြ ့တာပါ၊ အနက္တိမ္ရင္ က်ေနာ့္ ညံ့ဖ်င္းမွဳပါ၊ တဆက္တည္း က်ေနာ္ေျပာခ်င္တာက အညာသားဆိုတဲ့ စကားလံုးက ေဒါက္တာသန္းထြန္းရဲ ့ သန္းထြန္းရွစ္ဆယ္ျပည့္ သမိုင္းစာအုပ္က သုေတသနျပဳခ်က္ေလးကို ႏွစ္သက္လို ့ပါ၊
ပထမမိုးလြန္ကာလကပဲ ခ်င္းတြင္းဧရာ၀တီၾကား ေျမေနရာေတြမွာေနခဲ့ၾကတယ္၊
(အေမရိက ေရွးေဟာင္းသုေတသီေတြ ၁၉၃၆ -၃၇ အတြင္း ကြင္းဆင္းသြားစဥ္က အညာသား ( Anyatha ) နံမည္မွည့္သြားတဲသူေတြျဖစ္မယ္၊ အဲဒီသုေတသီေတြက မတ္မတ္သြားတဲ့သူ (Homo Erectus ) ျဖစ္ႏိုင္စရာရွိတဲ့ အညာသား ( ) ဟာ ဒုတိယမိုးလြန္ကာလမွာစတင္ေနထိုင္သူေတြျဖစ္တယ္၊
စာ -၇
အဲဒီသမိုင္းဟာ က်ေနာ္တို ့အားလံုး (ပင္လံုလမ္းကို အမည္ေရြးခဲ့တဲ့ ဘိုးေဘးဘီဘင္ေတြလို ့ က်ေနာ္ယံုၾကည္မွဳတခုပါ)
က်ေနာ့္လဲြေခ်ာ္မွဳေတြ။ က်ဥ္းေျမာင္းမွဳေတြ။ ခ်ဳိ ့ယြင္းခ်က္ေတြဆိုရင္လည္း၀ိုင္း၀န္း တည့္မတ္ေပးဖို ့ ခ်မ္းေျမ ့ ေႏြးေထြးစြာ ၾကဳိဆိုပါတယ္၊
ေမတာျဖင့္
ေမာင္လြမ္းဏီ
စာက်န္ေနလို ့ပါ၊
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္၊
အညာသားဆိုတာထက္ အညာသား အေၾကသား၊ မင္းဘူးသား ေမာ္လျမိဳင္သား၊ ရန္ကုန္သား၊ ေတာင္ၾကီးသား။ ေတာင္ေပၚသား ေျမျပန္ ့သား။ နယ္စပ္သား တတိယႏိုင္ငံသား။ ဘဲကေလာ္သား ၀ါရွင္တန္သား ဆိုတာ ဘယ္တုန္းကမွလည္း မေရးခဲ့ မေျပာခဲ့ မဆိုခဲ့ဘူးပါ၊ အထူးသျဖင့္
သူရဲေကာင္းနဲ ့ သစာေဖာက္ဆိုရင္ သူရဲေကာင္းကို စံျပဳမယ္၊ (က်ေနာ္ခံယူတဲံသူရဲေကာင္းေပါ့ေလ) ဖိႏွိပ္သူနဲ ့ယွဥ္ရင္ အဖိႏိွပ္ခံဘက္ကရပ္မယ္၊
ကိုယ္က်ဳိးရွာသူနဲ ့ ကိုယ္က်ဳိး မငဲ့ကြက္သူဆိုရင္ ကိုယ္က်ဳိးစြန္ ့သူကို ေလးစားမယ္၊ အတုနဲ ့ အစစ္ အစစ္ကိုပဲ လူသားတိုင္း ခ်စ္မက္မွာပါ၊ ကိုေအာင္ဆန္းနဲ ့
ဗိုလ္သန္းေရြွဆိုရင္ ဘယ္သူ ့ကို ယုတ္မာပက္စက္တဲ့ တိရိစာန္စာရင္းထဲသြင္းမလဲ။ က်ေနာ္မွားရင္ အရပ္ဖက္ စစ္ဖက္သုေတသီမ်ား။ အညာအေရးက်ြမ္းက်င္သူမ်ား ၀ိုင္း၀န္းဆင္ျခင္စဥ္းစားေပးပါေလ၊
မွားရင္၀န္ခံျပဳျပင္ဖို ့အသင့္ျဖစ္ပါတယ္ခင္ဗ်ား
ဆရာေရ..ဆရာရွင္းျပခ်င္တာဘာမ်ားပါလိမ့္.
ဆရာ့ဒုတိယရွင္လင္းခ်က္ကို တကယ္နားမလည္လို႕ပါ
ပထမ တခုဖတ္ရတုန္းက ဘာမွ ျပန္မေျပာေတာ့ပဲ
ေနမလို႕ပါ.
ဒုတိယ က်န္ေနလို႕ရွင္းပါရေစ ဆိုတဲ့ရွင္လင္းခ်က္က်ေတာ့ တကယ္နားမလည္ျဖစ္ရပါတယ္။
ဆရာ့ကဗ်ာ အေပၚက်မခံစားရတဲ့ခံစားခ်က္ေလး
ထပ္ရွင္းျပပါရေစရွင္
ဆရာက ထူးခၽြန္ထင္ရွားအညာသားေတြအတြက္ဂုဏ္ယူခ်င္လို႕
ေရးတယ္လို႕ခံစားမိပါတယ္..
အဲဒါ ပထမ ခံစားခ်က္ပါ
ဒုတိယခံစားခ်က္ကေတာ့
တႏို္င္ငံလုံးသား (အမ်ားစု) ေတြက
ပင္လုံစာခ်ဳပ္ကို ၾကိဳဆိုခဲ့ၾကတာပါ
ဆရာၾကီးဦးသန္းထြန္းရဲ႕ အညာသား
ကလဲပဲ တႏို္င္ငံလုံးတိုင္းရင္းသားကုိ
ကိုယ္စား မျပဳပါဘူး
ဆရာ့ကဗ်ာအေပၚပိုဒ္ေတြအတြက္
အျငင္းပြားစရာ မရွိေပမဲ့
က်မတဦးတည္းအတြက္
ဆရာ့ကဗ်ာေနာက္ဆုံးအပိုဒ္ျဖစ္တဲ့
..
ဒါေၾကာင့္ပါခင္
အညာသားေတြက၊ သခင္ေအာင္ဆန္းကို
ပင္လံုလမ္းမွာ ယံုၾကည္ပံုအပ္ခဲ့တာ
ရိုးသားတာပါပဲေပါ့ေလ။ ။
ဒီအပိုဒ္ကို ဘယ္လိုမွ သေဘာမက်ႏိုင္
လို႕ပါ။ က်မရဲ႕ ကဗ်ာနဲ႕ပတ္သက္တဲ့ ခံစားခ်က္
အားနည္းညံ့ဖ်င္းတာမ်ိဳးလဲျဖစ္မွာ
ေနာက္တဆက္တည္းေျပာခ်င္တာက
က်မက သာမန္စာဖတ္ ပရိတ္သတ္တေယာက္ပါ
ပညာရွင္မဟုတ္သလို
ကဗ်ာကၽြမ္းက်င္သူလဲ မဟုတ္ပါဘူး
က်မခံစားရတာ ရိုးရိုးပဲ မွတ္ခ်က္ေပးမိတာပါ
ဆရာခုလို တကးူတက ျပန္ရွင္းျပတာကိုပဲ
ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာပါရေစ
ေက်ာက္ဆည္သား သန္းေရႊကေတာ့ အညာသားေတြထဲက အညစ္သားပါ။
ေက်းဇူးစကားဆိုပါတယ္၊
ဗုိလ္ေအာင္ဆန္း၊ သခင္ႏု။ ကိုဘေဆြ။ ကိုေက်ာ္ျငိမ္း။ ကိုဗဟိန္း။ မန္းဘခိုင္။ စစ္စံထြန္း
စသည္ျဖင့္ပဲ ဆိုပါစို ့၊ သူတို ့ေတြအားလံုးဟာ ျမန္မာျပည္လြတ္ေျမာက္ေရးရဲ ့ သေကၤတေတြပါ၊
ကိုေအာင္ဆန္းကို လူမ်ဳိးစံုျပည္သူအေပါင္းက ပင္လံုလမ္းေပၚမွာ ခ်ထားခဲ့တယ္လို ့ ဆိုတာ အမ်ဳိးသားလြတ္လပ္ေရးသေကၤတမဟုတ္ခဲ့ရင္ က်ေနာ္လဲြတာပါ၊ က်ေနာ့္ကဗ်ာကို က်ေနာ့္ရင္ဘတ္ထဲကိုပဲ ျပန္ထည့္ေပးဖုိ ကိုေအာင္သာငယ္ကိုပဲ ေတာင္းဆိုပါရေစ။
ကဗ်ာဆိုတာက ရင္မွာသိမ္းတာက မြန္ျမတ္တဲ့ ေတာ္လွန္ေရးတခုပါ၊
ေမာင္လြမ္းဏီ
ေနပါအုန္း၊
ကဗ်ာကိစလား ကိုလြမ္းဏီ ကဗ်ာအေၾကာင္းလား
ေယာဟန္ေအာင္ က မြန္လား( စံခရဘူရီသားလား။ ေမာ္လျမဳိင္သားလား
အင္းစိန္သားလား။ တခါတုန္းက ေက်ာင္းသားတပ္မေတာ္မွာ တာ၀န္ၾကီးၾကီး ယူခဲ့သူလား၊)။
ေဖာင္တဲမွာ ေစာင့္ေနမယ္၊ က်ဳပ္တို ့က ကိုယ္ယံုတာ ကိုယ္လုပ္ေနတာ၊
(ခင္ဗ်ားလည္း ကိုယ္ယံုတာကိုယ္လုပ္တာပဲ
အခ်ိန္တခုက စကားေျပာမွာပါ)
(ထပ္စကဲသား)
ေဆာရိးပါ။ က်ြန္ေတာ္ ေျပာလိုက္တဲ့ ိစကားတခုပါ။ အားလံုးဟာ ျမန္မာျပည္မွာ ေမြးဖြားတဲ့ ျမန္မာျပည္သားေတြပါ။ က်ြန္ေတာ္ျမင္တာ တခုေတာ့ ေျပာခ်င္တယ္ တိုင္းျပည္အတြက္လုပ္မွာလား။ တစ္ေယာက္နဲ့တစ္ေယာက္ အြန္လိုင္းေပၚက ကိစေတြ ေဆြးေႏြး ညင္းခံုၾကမလား။ တကယ္ဘဲ တိုင္းျပည္ကို အလုပ္အေက်ြး ျပဳမွာလား၊ ဒါကလည္း ျဖစ္သင့္တဲ့ ျငင္းခံုသင့္တဲ့ ကိတ္စေတြပါ။ ဒါေပမယ့္ ႏိုင္ငံေရးသမားလို့ ခံယူတဲ့လူေတြကိုေတာ့ နည္းနည္းေျပာခ်င္တယ္။ မသိတာလား သိသိခ်ီးနဲ့ အဆင္ေျပလို့ လုပ္စားတာလား။ (က်ြန္ေတာ္အျမင္ေျပာတာပါx က်ြန္ေတာ္အျမင္ လြဲေခ်ာ္ခဲ့ရင္ က်ြန္ေတာ္ယံုၾကည္တဲ့နားလည္ခ်က္ကို နားလည္ေပးပါ
ဆရာေမာင္လြဏ္းဏီလို လူမ်ိဳးက အခုလို ဆတ္ဆတ္ထိမခံ မလိုအပ္တဲ့အရာေတြအထိ တုန္႕ျပန္တာကို အံ့ၾသမိတယ္။ ကဗ်ာကို ကဗ်ာလိုပဲ သေဘာထားပါတယ္။ ရွင္းေနစရာ မလိုဘူးလို႕ ယူဆတယ္။ မွတ္ခ်က္ကို လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ေရးလို႕ရတဲ့ ဘေလာ့ဂ္ ဆိုတဲ့အေပၚမွာ တင္လိုက္ရင္ အေလးအနက္ေရာ အေပ်ာ္အရႊင္ေရာ ပံုစံမ်ိဳးစံုနဲ႕ တုန္႕ျပန္မႈေတြ ရတတ္တယ္ ဆိုတာ ဆရာ ဒီေလာကနဲ႕ အကၽြမ္းတ၀င္မရွိေသးရင္ ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။ ဆရာတို႕ခ်င္း မေျပလည္တာ ရွိရင္လည္း လူအမ်ားဖတ္ႏိုင္တဲ့ ဒီေနရာအထိ အေသးစိတ္ မတုန္႕ျပန္သင့္ပါ။ ထပ္မံအျငင္းပြားဖြယ္ ျဖစ္ပါစိုးလို႕ အမည္မဲ့နဲ႕ မွတ္ခ်က္ေရးလိုက္တာပါ။ လူႀကီးေတြပီပီ အေရခြံထူမယ္ လို႕ ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့ပါတယ္။
ွက်ြန္ေတာ့္နာမည္ ညြန့္္္၀င္းပါ။(မကဒတ က ၁၀၂ က ရဲေဘာ္တစ္ေယာက္ပါ)။ က်ြန္ေတာ္တခုေတာ့ ေကာင္းေကာင္းေျပာခ်င္ပါတယ္။ က်ြန္ေတာ္တခုေတာ့ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။ မကဒတ ဆိုတာ ဘယ္လိုနားလည္ခဲ့လဲ။ (က်ြန္ေတာ္တို့ မကဒတမွာ အခုထိ ရွိေနပါတယ္။ မကဒတကို စတင္ျပီး ဦးေဆာင္ခဲ့တဲ့ လူေတြ
က ဘယ္လိုျဖစ္လို့ နားမလည္ၾကတာလဲ။ က်ြန္ေတာ္ ဒီအဖြဲ့အစည္းျကို ေရာက္ရွိလာတဲ့ အေျခအေနမွာ ဒါေတြနားမလည္ပါဘူး။ လုပ္ခ်င္တာတခုထဲနဲ့ ျဖစ္တည္လာတာပါ။ တခုေတာ့ ေတာင္းပန္ခ်င္ပါတယ္။ က်ြန္ေတာ္လည္း ဘာႏိုင္ငံေရးမွ မသိပါဘူး။ (အားလံုးကို သတိရပါတယ္။ အားလံုးက ေလလိုင္းက ေျပာၾကတာပါ က်ြန္ေတာ္အပါအ၀င္ေပါ့။ ျမန္မာျပည္အတြက္ က်ြန္ေတာ္တို့ ဘယ္လို လုပ္ကိုင္ၾကမလဲဆိုတာကို ြစဥ္းစားေစခ်င္တယ္(လက္ေတြ့က်တဲ့ လုပ္ေဆာင္မူကို ဆိုလိုတာပါ)။ စာေတြဖတ္ျပီး စိတ္မေကာင္းမူေတာ့ ရွိပါတယ္။ တုိင္းရင္းသားေတြကိုလည္း တခုေတာ့ ေျပာခ်င္ပါတယ္ ေသခ်ာေလ့လာဖို့ နားလည္ဖို့ေတာ့ လိုပါတယ္(ျမန္မာျပည္ ဒီမိုကေရစီ ႏိုင္ငံထူေထာင္ခ်င္ရင္ေပါ့)
ေမာင္လြမ္းဏီ ေျပာဆိုတာေတြ ဟု ေရးတာေတြေတြ ့ရပါသည္။ က်ေနာ္ မသိပါ။
က်ေနာ္ကိုေမးပါ။ က်ေနာ္ ယခုမွ ေဆးရံုက ျပန္ေရာက္ပါသည္၊ က်ေနာ့္ ကြန္ျပဴတာကို လူတိုင္းသံုးပါသည္၊ က်ေနာ္မသြားခင္ ကိုေအာင္သာငယ္ကို အစစ ေရားထားခဲ့ပါသည္။
အလဲြမ်ားနဲ ့ေမာင္လြမ္းဏီ
ဟ..ဟ..ဘာတုန္းဟ..သားထူးတို႕ေတာ့ ဘာဘာ ဘာမွမသိဘူးေနာ္ ကဗ်ာဟာ ကဗ်ာပါပဲ..
အညာသားေတြထဲမွာ ေကာင္းတဲ့လူရွိသလို ဆိုးတဲ့လူလဲ
ရွိမွာေပါ့ဗ်ာေနာ့..လူပဲဥစၥာ..။
ကပ္ေစးနည္းတယ္။ ေကာင္းတဲ့အခါေကာင္းမယ္။ ဆိုးရင္လည္း ကဗ်ာျဖစ္ပါတယ္၊ က်ေနာ္က အညာေျမလတ္သား ကဗ်ာေဆာ့သူပါ၊ ဒီေန ့ စကားေျပာရတာေတြ ႏွစ္ေထာင္း၀မ္းနည္းသလိုပဲ။
ဲ
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္.. ေသခ်ာတာေတာ့ အညာသား ကိုေအာင္ဆန္လည္း ဧရာ၀တီသူ မခင္ၾကည္နဲ႔ ရလို႔သာ ေအာင္ဆန္းစုၾကည္ေလးကို ေမြးတာပါ့ေတာ္..။ :D ဒီလိုသာေျပာတမ္းဆို.. ေအာင္ဆန္းဦးကို ေမြးခဲ့တဲ့အတြက္ ဘသူ ဂုဏ္ယူပါ့.. ဘယ္လို ဂုဏ္လုပ္ရပါ့.. :(
ကဗ်ာကိုေတာ့ ကဗ်ာလို ဖတ္ၾကပါလို႕ပဲ ေျပာပါရေစ...
သည္ကဗ်ာက ဗမာျပည္သားတေယာက္က ဗမာျပည္သားျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာသလို အညာသားတေယာက္ကလည္း အညာသားျဖစ္ေၾကာင္းေျပာတာပါ...လို႕ မယူဆေစခ်င္ပါဘူး...
သည္ကဗ်ာက သမိုင္းတခုကို ေျပာေနတာပါ...
ဗမာျပည္သားတိုင္း မေကာင္းသလို အညာသားတိုင္းလည္း မေကာင္းပါဘူး...
ေကာင္းတာ ဆိုးတာေတြ ရွိမွာ ျဖစ္သလို ဆိုးတာေတြကို ထားျပီး ေကာင္းတာေတြကိုပဲ က်ေနာ္တို႕က ေဖာ္ျပခ်င္ၾကတာ ဓမၼတာပါပဲ...
သည့္အတြက္ မုဒိတာ ပြားေပးၾကပါလို႕
စာဖတ္သူမ်ား အားလံုးကို ေတာင္းပန္ အပ္ပါတယ္...
ငါးခံုးမတေကာင္ေၾကာင့္ တေလွလံုးပုပ္-ဆိုတဲ့ စကား ရွိေသာ္ျငားလည္း ငါးခ်င္းတူခဲ့ရင္ေတာင္ သမိုင္းခ်င္းကေတာ့ မတူပါဘူး...
ဆရာ လြမ္းဏီ ေျပာေနတာက သမိုင္းကိုပါ... အထူးသျဖင့္ သမိုင္းမွာ အမွန္တရားဖက္က ရပ္တည္ခဲ့သူေတြရဲ႕ သမိုင္းကို ေျပာေနတာပါ...
အဲသည္အတြက္ စာလာဖတ္သူအားလံုး
မုဒိတာ ပြားေစခ်င္ပါတယ္...
သည္ကဗ်ာက အစြဲအလမ္းအေၾကာင္း ေရးေနတဲ့ ကဗ်ာ တပုဒ္မဟုတ္ဘူး သမိုင္းအေၾကာင္း ေရးေနတဲ့ ကဗ်ာတပုဒ္လို႕ က်ေနာ့္အေနနဲ႕ ရိုးသားစြာ ထင္ျမင္ယူဆပါတယ္...
ဒါေၾကာင့္လည္း ဆရာ့ ခြင့္ျပဳခ်က္နဲ႕
သည္ကဗ်ာကို က်ေနာ့္ ဘေလာ့မွာ တင္ပါတယ္...
သည္ၾကားထဲမွာ Lwan ni အမည္ ေအာက္မွာ ကြန္မန္႕၀င္ေရးသြားၾကသူေတြဟာ
ဆရာ မဟုတ္ေၾကာင္းလည္း
သူကိုယ္တိုင္ ရွင္းလင္းေျပာျပျပီးသားပါ...
သည့္အတြက္ ေနာက္ထပ္ negative comment ေတြ မလာေလာက္ေတာ့ဘူးလို႕ က်ေနာ္ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္...
အားလံုးကို ခ်စ္ခင္ေလးစားစြာျဖင့္
ေအာင္သာငယ္
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ၾကိဳက္တယ္ဗ်ာ
Post a Comment